Minden egyes AdWords szakértőn megspórolt forint tízszeres veszteséget okoz.
- a beállítási hibák által okozott magas hirdetési költségek miatt
- a rossz hirdetési stratégia miatt
- a meg nem szerzett bevételek kiesése miatt
Nincs annál bosszantóbb mint látni a konkurenseket a Google legértékesebb találati pozíciójában azoknál a termékeknél-szolgáltatásoknál, melyeket az Ön vásárlói is keresnek.
A meglehetősen összetett működés miatt az AdWords hirdetés rendkívül bonyolult rendszer. Ha tehát kellő tudás nélkül kezdi el az AdWords hirdetését, akkor sajnos tapasztalni fogja, hogy a ráfordított idő és költségek tükrében drága, és csak minimálisan kifizetődő.
Hogyan működik egy megfelelően kiépített AdWords kampány?
- Jól megválasztott kulcsszavakkal dolgozik, ami több száz is lehet a néhány tucat helyett
- Nem törekszik minden áron, minden kulcsszónál az első helyezésre, csak ha a azok megfelelő megtérülést eredményeznek
- Több, jól célzott, hirdetési csoportból áll
- Nem csak az átkattintási arányra figyelnek, hanem a megfelelő konverzióra is
- Megfelelően időzít, hogy a maximumot hozza ki a költségvetésből
- Szezonális szöveget is használ